Hoppa till innehåll
Edgesportfishing.se

Båtmässan Göteborg!


Jonas

Recommended Posts

Nu drar jag på båtmässan. :)

Det ska bli spännande och kolla run. Jag är bland annat nyfiken på de nya loden från Humminbird... samt att det alltid är spännande att kolla runt efter den optimala fiskefarkosten... ;)

Kameran förljer med så jag skriver ihop en grej med mycket bilder och lägger upp under nyheter i eftermiddag/kväll när jag är tillbaka.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har ett litet galleri klart :) tyvärr tog ja svängen om Magnus på Comstedt på vägen hem å blev lite sen... ;) Å sen ramla jag rakt in i en middag på Orust... ;) så ni får hålla på er till imorgon kväll :)

Sportfisket var inte jättestort på mässan men det fanns i alla fall något spännande för en riktig entusiast... Ja hitta bl.a. ett nytt lod till kajaken och en riktigt spännande fiskebåt... :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Björlanda, Sporting å stjärnås hade rätt stora montrar med massa erbjudanden så du hittar säkert något. Annars var det väl sådär med det rent sportfiske relaterade... Ja kollade lite på linders 445 Catch. Den är kanonfin... :) och så spanade jag bl a på ett nytt huminbird lod till min hobiekajak.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Björlanda, Sporting å stjärnås hade rätt stora montrar med massa erbjudanden så du hittar säkert något. Annars var det väl sådär med det rent sportfiske relaterade... Ja kollade lite på linders 445 Catch. Den är kanonfin... :) och så spanade jag bl a på ett nytt huminbird lod till min hobiekajak.

Ja, du, Linders Catch.... VILL HA!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Vem är Online    0 Medlemmar, 0 Anonym, 1 Gäst (Se hela listan)

    • Det finns inga registrerade användare online




×
×
  • Skapa ny...