Hoppa till innehåll
Edgesportfishing.se

Recommended Posts

Publicerat

Jag har varit lottlös hittills. Vattnet har iallafall klarnat efter stormandet så att det känns att man kan fiska hyggligt effektivt. Någon som har fångster att rapportera? Ska återkomma så snart jag lyckats tjata upp någon.......

Publicerat

Jag har varit lottlös hittills. Vattnet har iallafall klarnat efter stormandet så att det känns att man kan fiska hyggligt effektivt. Någon som har fångster att rapportera? Ska återkomma så snart jag lyckats tjata upp någon.......

Tjena!

Välkommen till Edge! 

Bor man mitt i Sverige som jag så får man hålla sig till ismete efter gädda under den här tiden på året.

Men lycka till i tjatandet på dem. Snart lär de få nog och börja hugga!

Skitfiske!

Publicerat

Det är bara att nöta på!

Glöm bara inte (dålig ursäkt) att även om vatten och väder är gynnsamt så har de fortfarande väldigt korta huggperioder när det är så här kallt.

Fisken finns där men den har inte lust att äta. Helt plötsligt blir de sugna men det kan gå över på typ 20 minuter. Sedan får du nöta på resten av dagen.....  :)

Rätt man på rätt plats i rätt tid är väl det som kännetecknar ett lyckat havsöringsfiske nu under vintern!