Hoppa till innehåll
Edgesportfishing.se

Plötsligt händer det...


Norlén

Recommended Posts

Vilket flyt! vad vann du den på? rullen ser ju kanonfin ut.

Jag ska in på Bios en vända imorgon så jag ska försöka hinna med att tjuvkika lite på en då.

Ja, verkligen! Blev lite småchockad. :P

Det var Happy Angler som hade tävling bland alla som skrev recensioner. Jag vann för bästa film som beskrev produkten.

I dag ringde de också och berättade att de gillade filmen så mkt, så de skulle skicka med något mer. Var egentligen ingen speciell film, utan bara små klipp av mobilfilm som jag filmat på hela båten efter bygget :)

Filmen:

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är kanon! i så fall behåller du den som extrarulle. Har man jerkat järnet i två tre dagar kan det hända att man blir helt slut i axeln/ryggen blir och lite halvsne. Byter man till högervev då så rätar allt upp sig och man klarar lätt ett par tre dagar till :)

 

Har jag otur så kan det dock vara en högervevad rulle som kommer. Men det visar sig. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är kanon! i så fall behåller du den som extrarulle. Har man jerkat järnet i två tre dagar kan det hända att man blir helt slut i axeln/ryggen blir och lite halvsne. Byter man till högervev då så rätar allt upp sig och man klarar lätt ett par tre dagar till :)

Sant så sant, får helt enkelt en ny anledning till att "träna" mer ute på sjön :)

Men killen som ringde skulle se om han kunde byta den till en vänstervevad.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Vem är Online    0 Medlemmar, 0 Anonym, 2 Gäster (Se hela listan)

    • Det finns inga registrerade användare online




×
×
  • Skapa ny...